INGYENES KISZÁLLÍTÁS 55.000 Ft feletti vásárlás esetén
BANKKÁRTYÁVAL is fizethetsz áruházunkban
SZERETJÜK AZ AKCIÓKAT folyamatosan leárazunk

ÁSZF

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a www.domusz.hu webáruházban elérhető szolgáltatás igénybevételének feltételeit. A honlap használatához és a megrendelt termék megismerését, illetve a szállítással és fizetéssel kapcsolatos információkat a felhasználó a honlapon történő rendelés leadásakor elismeri, hogy azokat tudomásul vette és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

                                                                                            A FONTOS  pontokat fekete nagy betűvel kiemeltük !

Üzemeltető adatai:

Domusz Mega Trade Kft.

4450 Tiszalök, Kossuth út 116.

Adószám: 29298909-2-15

Cégjegyzékszám: 15 09 088745

Cib Bank   : 10700048-72686027-51100005

K&H Bank : 10402685-50527083-81901003

www.domusz.hu

Domusz ügyfélszolgálat

 H–P : 8:00–16:00

+36 20 376 3700

rendeles@domusz.hu

Felelősség

Cégünk kizár minden felelősséget ami felveti áruházunk kényszerítő magatartása következtében, közvetve vagy közvetlenül kényszerítette vásárlóinkat a vásárlásra. A vásárló mint felhasználói a webáruházunkban tanúsított érdeklődés  - nézelődés, termékek közötti válogatás után a megrendelt termék kiválasztásáért saját maga felelős, döntését a vásárlásról saját maga hozta meg, a megfelelő paraméterek, rajzok és termékleírások átnézésével. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során megismerte  annak használatát, megismerte a termék jellemzőit, elfogadta a fizetési és szállítási feltételeket, és önként saját maga döntött a termék megvásárlásáról. Ezt átgondoltan és megfontoltan, a megfelelő szakmai vagy helyszíni adottságoknak megfelelően, akár szakemberek tanácsát is figyelembe véve önállóan hozta meg saját maga akaratából és saját felelősségre. Áruházunk elutasítja mindazon felkészületlenség hiányából, vagy a nem hozzáértés okán " honnan tudhattam volna " származó kártérítési - rágalmazás vagy cserelehetőséget, ami az adott blokkonyha megbontásával vagy abból történő átalakításával keletkezett vagy alakult ki. A konyhai bútorzat tervezési és kivitelezési felelőssége a vásárlót terheli. Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a webáruházban a termékkel kapcsolatos adatok (így különösen a termék leírása, szállítási információk) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk. Minden gyártó digitális képet biztosít a termékről. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.

 

Felhívás: Felhívjuk vásárlóink figyelmét hogy áruháunkban forgalmazott konyhabútor termékek mindeggyike elemenként összeszerelt állapotban kerül értékesítésre. Nem értékesítünk és hirdetünk "lapraszerelt" terméket. A terméloldalakon található leírás minden egyes konyhabútornál és elemnél tartalmazza hogy a konyhabútor elem, egyben, összeszerelt állapotban lesz kiszállítva. Telefonon és írásban sem adunk ettől eltérő információt!

 

A webáruházban történő vásárlás

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A webáruházban a Termékek  menüpontban találhatja termékeinket. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek oldal alján  levő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

Webáruházunkban lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

Javasoljuk, hogy asztali számítógépen rendelje meg a terméket.

 Áruházunk a többi webshoppal ellentétben nagyon sok információt közöl a termékről egy oldalon, amit mobiltelefonon nehézkes áttekinteni. Mobiltelefonon érdemes csak nézelődni és ismerkedni áruházunk termékeivel, vásárláshoz javasoljuk azonban az asztali számítógép használatát. Nézzen szét oldalunkon és válaszon termékeink közül. A termékleírások minden terméknél egyedileg az aktuális termékre vannak elkészítve. Kérjük figyelmesen olvassa el a leírást és a méretek figyelembevételével válasszon ki terméket. A kiválasztott termék több darabból is állhat, melynek méretei eltérőek lehetnek. Áruházunk a termékek házba való beszállításának lehetőségeit nem mérlegeli. A vásárló feladata átgondolni, hogy a kiválasztott termék beszállítható e a lakásba. Kérjük hogy a sarokelemek méreteit mindenképp tekintse meg és mérjék meg a beszállítási hely szélességét!

A kompletten összeállított konyhabútor blokkok kiegészítőket nem tartalmaznak, de azon termékek amelyek rendelkeznek kiegészítő vásárlási opcióval érdemes hozzá vásárolni, a komplexitás és konyhabútorának életidejének növelése céljából. Ha a terméket a kosárba helyezte, kérjük még egyszer fussa át a megrendelés listáját és az összesítést, majd töltse ki a számlázáshoz szükséges adatokat. A kosár oldalon található Kiszállítás, Házba szállítás opciók közül válassza ki a megfelelőt.

Az adatok megadása és ellenőrzése után a Megjegyzés menüben megadhatja egyéni kéréseit, egyéni igényeit mely felől munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot. A megrendelés véglegesítése után a webáruház egy automatikus e-mailt küld az Ön megrendeléséről.

Webáruházunk zömében konyhabútorokat értékesít. Kérjük vásárlóinkat, hogy a megjegyzés rovatba nyugodtan írják le igényeiket vagy kéréseiket. Az utólagosan számunkra nem biztosított információ hiánya miatt keletkezett nem megfelelő termék kiszállításáért és annak anyagi vagy csere jogorvoslatában áruházunk nem tud segíteni.

Áruházunk azon vásárlóitól akinek a 250 000 Ft-ot meghaladja megrendelése (ez összevonva is érvényes több megrendelés leadása esetén), áruházunk felé 40% előleg befizetésére kötelezettek. A megrendeléskor egy automata rendszer küldi ki a díjbekérőt. Ezt kapja meg közvetlenül a termék rendelés után. Áruházunk egy automata díjbekérő rendszert fejlesztetett le, annak érdekében hogy meggyorsítsuk a megrendelés feldolgozását és a várakozási időt lecsökkentsük. Így megrendelése  minél hamarabb a Logisztikai osztályra kerülhessen és időpontot tudjunk adni a kiszállításra. Az előleg megfizetése nélkül a megrendelése elakad, nem tudd tovább haladni és megfizetése hiányában a megrendelés törlésre kerül.

Az ÁSZF és a webáruházban található tartalmak kizárólag magyar nyelven olvashatóak és értelmezhetőek. Áruházunk munkatársai is kizárólag magyar nyelven tudnak ajánlatot - megrendelést, telefonon vagy chat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv a magyar nyelven történik. Kérjük azokat a vásárlóinkat, akik nem beszélik a magyar nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez, aki cégünkkel megtudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi az áruházunkban leírt tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást biztosítani az ilyen esetekre!

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben a címzett szándékosan nem veszi át a megrendelt csomagot, vagy visszautasítja annak átvételét, és a vásárlástól való elállását nem közli a cégünkkel, az eseti szállítási díjat kiszámlázzuk! Amennyiben a szállítási díj nem kerül megfizetésre, úgy jogi úton érvényesítjük a követelésünket! Tudomásul veszem, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

Vételár

Az áruházunkban található termékek árai Bruttó árban az Általános Forgalmi Adóval növelt áron vannak feltüntetve. A termékleírás minden esetben tartalmazza a részletes tájékoztatót mi tartozik a termék árba. Fontos, hogy a termékképeken látható szobakiegészítők nem a termékhez kapcsolódnak, ezek csak az illusztráció részletei, a termék árat a leírásban tételesen szereplő elemek összessége alkotja.

Adásvételi szerződés – Vásárlás létrejötte - Előleg

A felhasználó a megrendelést a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően e-mailban automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek -megrendelésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott. Kollégáink munkaidőben telefonos egyeztetést követően, email üzenetben tájékoztatja ügyfeleinket, hogy rendelésük: ”feldolgozás alatt” státuszba lépett. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a vásárló és a szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés az áruház által biztosított Általános Szerződési Feltételekben szereplő szabályok vonatkoznak. Az elfogadott és egyben megkötött szerződésre a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések az irányadóak. Áruházunk azon vásárlóknak akik a 250 000 Ft-ot meghaladja megrendelése (ez összevonva is érvényes több megrendelés leadása esetén), áruházunk 40% előleget kér be a vásárlóktól. A megrendeléskor egy automata rendszer küldi ki a díjbekérőt.

A megrendelés hatálya és annak érvényessége

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül). Amennyiben a telefonos adat és megrendelés egyeztetés nem érkezik meg 48 órán belül (kivéve hosszú hétvége, ünnep, illetve a weboldal által tájékoztatott egyéb szünet), úgy a fogyasztónak a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett telefonos visszaigazolással. Szerződés-megrendelés leadása telefonon nem adható le áruházunk felé, megrendelést kizárólag a webshopon keresztül tudunk csak fogadni. A megrendelés telefonos, szóbeli egyeztetést követően minősül valós megrendelésnek. A szóbeli visszaigazolás kizárólag munkanapokon és munkaidőben történhet 8:00 – 16:00 közötti időintervallumban.

A “Kapcsolat” menüpontban a fogyasztó megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogást, esetleges panaszát, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. Tájékoztatjuk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződésed-megrendelésed az interneten-kattintással – társuló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek, valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve is magyar. Kérjük vásárlóinkat, hogy magyar telefonszámon keresztül hívják áruházunk kollégáit, mert külföldi telefonszámmal kijelzett hívásokat nem áll módunkban felvenni. A termékoldalakon található termék leírások nem minden esetben tartalmaznak specifikus vagy bonyolultabb adatokat az adott termékről minden. Ugyanakkor a termékleírás mindig pontosan tartalmazza az adott termék pontos darabszámát és annak részleteit. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A képeken látható szoba kiegészítő elemei nem részei a terméknek. Ha egyedi kérdése merül fel, mely nem található az oldalon, kérem keresse kollégáinkat a központi telefonszámunkon! Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a jogát annak, hogy a termék és azok tulajdonságait előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatóak.

A feltüntetett vételár mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os, vagy “1” Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Itt ismételten tájékoztatjuk, hogy a megrendelés csak akkor válik érvényessé, amikor azt kollégáink telefonon – szóban vissza igazolta a megrendelőnk számára.

Az egyedileg gyártott termékek megrendelése nem törölhető!

A visszaigazolt megrendelés után áruházunk előleget kér az egyedi gyártás biztonságos lebonyolításához. Kérjük kétszer is gondolja át megrendelése leadását egyedi megrendelés esetén, hisz ezt a terméket Önnek fogja a gyártó legyártani, aminek az átvétele fizetési kötelezettséggel jár és törlésének kérése gyártásidő alatt már nem megoldható. Ilyen esetben amennyiben mégis kéri a megrendelése törlését, úgy az előzetesen bekért előleg a gyártásra már nem fizethető vissza a megrendelő részére.

 Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy áruházunk termék beszerelést nem vállal. A termékek lakásban való beszerelésének szervezése a vásárló feladata. Javasoljuk, hogy mindig szakemberre szereltesse be a terméket otthonába. A beszereléskor keletkezett helyszíni problémák miatt (derékszög ellenes sarok, nem függőleges falak, penészedő - vizes fal, vízvezeték - gázcső elhelyezkedések, konnektor és egyéb villanyszereléssel kapcsolatos problémák) cégünk felelősségre vagy kártérítési igényre nem fogható! A szakemberek által kért összeg kifizetése a vásárló feladata, még akkor is ha áruházunk kiszállítás alakalmával az egyik elemet sérülten visszahozta pótlásra, és az előre leszervezett beszerelést ezért el kell napolni, vagy meg kell ismételni. A vásárló feladata a megvásárolt termék beszerelését megszervezni, előfordulhat hogy kiszállításkor a bútorzat vagy elem megsérül és pótlásra kerül. A pótlásának időpontja miatti beszerelés elcsúszhat ami nem áruházunk költsége áruhátunk ezért kártérítésre és felelősségre nem vonható. Áruházunk nem vállal és nem tud vállalni ismeretlen időpontra beütemezett külső cégek által előre betervezett ismeretlen beszerelési munkálatainak kártérítését vagy annak enyhítését.

Konyhai készülék beszerelésének felelőssége

 Áruházunk által forgalmazott konyhabútorok több bútorgyár termékeiből állnak. A termékek vázszerkezetei , és a gyártó által alkalmazott méretek eltérnek egymástól. A konyhabútorba beszerelni kívánt konyhai gépek méreteiről előre tájékozódni kell az ügyfélnek, segítséget és tanácsot kell kérni áruházunktól a megfelelő gép kiválasztásához. A piacon található tömegtermékek mindegyike, főképp az olcsóbb névtelen termékek nem alkalmasak a termékbe való beszereléshez. Javasoljuk győződjenek meg a termék megfelelő minőségéről és származási helyéről. Áruházunk felelőssége nem terjed ki a nem megfelelő méretben vásárol készülék nem beépíthetőségéről. A szabadon álló nem beépíthető készülékek nem építhetők be a konyhabútor sorába, ennek a vásárló részéről történő nem tudása van nem megvalósíthatósága nem áruházunk felelőssége hanem a vásárló terhét képezi. Az olcsó szigeteléstől mentes készülékek hatása a konyhabútorra (sütő körüli forró szekrénytest, rosszul pozicionált beépített hűtő kilógása a szekrényből, tönkrement hűtőtest a rossz beszerelés és a szellőzés hiánya, nem megfelelő méretben vásárolt páraelszívó gép beszerelhetetlensége, vagy a sarokszekrény rendeltetéstől eltérő használata) szintén nem cégünk és áruházunk felelőssége. Kérjük megfontoltan vásároljon készüléket, és kérjen tanácsot, méretet amennyiben bizonytalan a készülék vásárlás folyamán.

 

Ajándékok

Áruházunk bizonyos termékekhez szezonálisan vagy alkalomszerűen, kimondottan termékfüggő és "szerencse( random )" jeleggel biztosít ajándékot. Az ajándék minden esetben az adott termék oldalán található, más termékkel össze nem vonható. Vagyis ha másik termékhez nem kínáljuk azon ajándékot, vagy azon órában az ajándék opció nem aktív,  akkor az ajándék nem kérhető. Az ajándék tárgyak akár választható is lehet, ez azt jelenti hogy több ajándék közzül választhat a vásárló. Alap esetben ha nem kéri a vásárló az ajándékot akkor nem is fogja megkapni. Megrendeléskor ki kell azt választani és kosárban el kell helyezni. Rendszerünk csak így tudja elfogadni. Amennyiben nem választott ki ajándékot, úgy nincs már utólagosan lehetősége az ajándék tárgy kérésére. Azt akkor biztosítjuk amikor a vásárlást elvégezte. Utólagosan áruházunk felé történő ajándéktárgy követelőzéstől áruházunk elzárkózik és nem áll lehetőségünkben ajándékokat kiosztani. Az ajándéktárgyakkal áruházunk nem manipulál, nem hirdeti annak lehetőségét és nem gyakorol kényszerítő magatartást annak használatával, de mint ingyenes juttatást, áruházunk fenntartja jogát annak miként kínálja ki vásárlóinak.

Számla

A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki amit e-mailben kap meg a vásárló.

Díjbekérő : 250 000 Ft felett a megrendeléskor 40% előleget kell fizetni.

Előlegszámla : A beérkezett Előleg összege kiszámlázva

Végszámla : A kiszállítás napjától 7 nap áll rendelkezésre áruházunknak a végszámla kiállítására.

Fizetés

A fizetés történhet: Házhoz szállítás során történő készpénzes fizetés vagy Banki átutalással.

Banki átutalás : (CIB Bank) Domusz Mega Trade Kft. 10700048 – 72686027 – 51100005 vagy (K&H Bank) 10402070 – 50527083 – 74661004 . Kérjük, a közlemény rovatba írja be a megrendelő nevét és a megrendelési azonosítóját! Számlát kiállítani csak arra a névre, címre tudunk, amit a számlázási adatoknál megadott. Ezt a későbbiekben módosítani nem áll módunkban!

Személyes átvétel esetén fizetés irodánkban

Díjelőleg bekérés: 250.000 Ft fölött, illetve csak elemes megrendelések esetén díjelőlegre tartunk igényt. Egyéb esetben díjelőleg bekérését mérlegelhetjük a megrendelés tartalmától, egyediségétől és/vagy mennyiségétől. Telefonos egyeztetés után, e-mailben küldjük ki a díjelőleggel kapcsolatos információkat és teendőket. Erről Ügyfeleinket mindig értesítjük! 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A tévesen megadott címre vagy nem megfelelő telefonszám megadásáért cégünk felelősségre nem vonható.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél vagy telefon alapján minden költséget tartalmaz (ez nem az automata visszaigazolás, melyet rendelésed leadásakor kap).

Az eredeti számlát e-mailben küldjük a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(ek) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A Vevő köteles a Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

Szállítás

Szállítási határidő feltüntetése (1-30 munkanap)

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 Ingyenes szállítás

A megrendelt terméket ingyenesen szállítjuk ki a vásárló által megadott címre. A megrendelés visszaigazolása és annak leegyeztetése után rendelése a Logisztikai-osztályra kerül. A termék kiszállítási idejéről a raktárral történt egyeztetés (áru beérkezése) után kerülhet sor. A kiszállítás időpontjáról a rendelés során megadott telefonszámon fogjuk Önt értesíteni 1 héttel a kiszállítást megelőzően. Ebben az esetben a logisztika egy szállítási nappal kapcsolatban ad tájékoztatást, majd ezt követően a szállítás napján fél órával érkezés előtt a szállító munkatárs jelzi az időintervallumot, hogy mikor ér az adott szállítási címre.

A házhoz szállítás minden esetben a kapuig, illetve lépcsőházig történik! Áruházunk működését a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség ellenőrzi, így a termék kiszállítása csak a kapuig történhet. A lakásba beszállítás a vevő részéről külön engedéllyel lehetséges, amit csak díj ellenében tudunk elvégezni.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az időpont csak tájékoztató jellegű, több tényező – időjárás, útviszony, baleset stb. – befolyásolhatják a megrendelt termék megérkezését.

A vásárló, a rendelés során megadott telefonon elérhető legyen!
Ellenkező esetben, a szállítók nem tudják kiszállítani Önnek, a megrendelt terméket.

Kiszállítás meghiúsulása helyszíni körülmények miatt cégünk nem terheli felelősség!

Szállítási költségek részletes megadása

Az ingyenes kiszállítás kizárólag, a megrendelésben feltüntetett cím kapujáig érvényes.

A kiszállítást saját munkatársaink végzik az áruház saját teherautókkal és rakodó munkásokkal rendelkezik. Előfordulhat, hogy a kiszállítás futárszolgálattal történik. ezek a kiszállítások általában kis terjedelmű termékek lehetnek csak.

A kiszállítás és a házba való beszállítás nem azonos fogalom.

Termékeinket ingyenesen szállítjuk ki a megadott cím kapujáig. A kapun belülre a terméket beszállítani már költség ellenében tudjuk csak elvégezni. A házhoz szállítás minden esetben kapuig, illetve lépcsőházig történik! A szállító kollégák további anyagmozgatásra nem kötelezhetők. A lakásba-házba szállítás külön költségbe kerül, amit opcióként kiválaszthat a kosár oldalon! A kiszállítást végző teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink portájára, kizárólag a közúton és az út pattkán parkolhatnak.  A kiszállításkor kollégáink a megvásárolni kívánt terméket a teherautóról a lakás előtti járdára tudják lerakodni. Itt munkatársaink saját erővel mozgatják a termékeket. Ügyfeleink segítségét nem kérjük az esetleges sérülések keletkezésének elkerülése érdekében. Ezt követően kollégáink a lerakodott terméket átvizsgálják, ellenőrzik azt és a vásárlónknak rendelkezésre bocsátják átvizsgálásra. Kollégáink fényképet készítenek az átadott termékekről a helyszínen. A vásárló a termék átnézése és megfelelőség után az átvételi adatlapon aláírja, hogy terméket megfelelőnek és sérülésmentesnek találta. Majd kifizeti annak ellenértéket.

Ezek után amennyiben nem kérte a beszállítást, kezdhet a termék lakásba szállításához. Amennyiben beszállítást kért, úgy kollégáink megkezdik a termék lakásba szállítását.

Tájékoztatjuk, amennyiben a lakásba szállítás folyamán a terméket nem lehet a lakásba beszállítani (nem fér be az ajtón, ablakon keresztül, tetőtérre külső erkélyen keresztül, más bútorok vagy tárgyak akadályok) úgy cégünk munkatársai nem kötelezhetőek a termék további beszállítására. Ezen termékeket egy esőmentes félzárt területen helyezhetik el. Kollégáink terméket vissza nem szállítanak, így az ilyen esetből történő visszaküldést áruházunk nem fogja elvégezni. 

Amennyiben beszállítást kér, akkor a kosár oldalon állíthatja be a kívánt szolgáltatást. Ilyenkor rakodómunkást küldünk a sofőr mellé, aki a terméket beszállítja a lakásba. Amennyiben nem kérte a beszállítást, úgy azt elvégezni nem tudjuk. A kiszállítást végző teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink portájára, kizárólag a közúton és az útpartkán parkolhatnak.

A termék kiszállításának munkafolyamata összehangolt és bonyolult logisztikai munkafolyamat, melyben kollégáink 2 hétre előre folyamatosan töltik fel a teherautókat, tervezik az érkezési időket  és értesítik vásárlóinkat. Nem tudunk azonnali szállítást vállalni vagy biztosítani egyik napról a másikra, és a visszaigazolt időpontokat sem tudjuk áttenni egyik napról a másikra. Kérjük, hogy fontolják meg az elfogadott kiszállítás időpontjának törlését, mert annak újbóli időpont kérése, akár hetekbe is telhet.

A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges(-3 nap).

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet.

Oka: Cégünk a folyamatosan beékező termékeket az ügyfelekkel leegyeztetett időpontnak megfelelően pakolja a teherautókat. Az autókat 2 nappal korábban kezdik el megpakolni, hogy a kiszállítás napján a korai órákban kollégáink már úton tudjanak lenni. Így a közvetlen kiszállítás napja előtt kért törlésekért vagy módosításokat nem tudjuk az autókból visszaszedni, a termék a címre ki fog utazni. A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás napja 00:00-72 óra).

A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTÖRTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra, ezért ennek módosítása már nem lehetséges.

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át, úgy cégünk a  kiszállítás díjának megtérítését fogja követelni. Amennyiben a vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton hajtja be az összeget a vásárló részéről.

 

Szállítással kapcsolatos tájékoztatás

A szállítási szolgáltatás, a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető. Kiszállítás meghiúsulása helyszíni körülmények miatt cégünk nem terheli felelősség. Az ügyfélnek kell biztosítani a lehetőséget a bútor átadására. Az átadás a tehergépjármű Max 5-10 méteres körzetében történhet meg. Extrém rakodásra 30-200 m távolságokra kollégáink nm rakodhatnak le, Ilyen esetre az ügyfélnek előre jeleznie kell felénk a helyi adottságokat vagy saját erőforrásból kell megoldania a lakáshoz szállítást vagy beszállítást.

Áruházunk 3,5 tonnás ponyvás teherautóval szállít 3,2 magas 2,25 cm széles ponyvás felépítménnyel.

Ezen méretek betartása mellett tudjuk megközelíteni a helyszínt . Emelkedőn, laza úton, sáros ingoványos területen, erdőben, szántáson, gallyaktól - fáktól benőtt területen autónk nem gázol utat magának, ezzel roncsolva állagát vagy más értékes fáját, növényzetét.

Amennyiben ilyen típusú megközelíthetetlen helyre várja vásárlónk a terméket, úgy kérjük jelezze előre felénk, és saját járművével vagy fogadott csapatával várja kiszállító autónkat hogy a terméket el tudják szállítani az adott helyre.

Tehergépjárművünk több vásárlónak visz ki egyszerre bútorzatot, az autó raktere maximálisan ki van használva, ezért ferde, hegyi útvonalon a vásárlónak biztosítania kell a megfelelő vízszintes terepet a lepakoláshoz.

A rakományt nem tudjuk megbontani 20-30 fokos emelkedőn, mert az az útra borul, összetöri önmagát és veszélyezteti munkatársunk épségét.

Szállítást minden esetben 2-6 héten belüli időszakra vállalunk. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3 héten belül tudunk szállítani, azonban előfordulhat az is, hogy csak az 5. héten tudjuk teljesíteni a rendelést. Ritkább esetekben előfordulhat, hogy nem tudjuk tartani a vállalt 5 hetes szállítási határidőt sem, ennek oka rajtunk kívülálló okok lehetnek, mint például, ha egy szállító partnerünk nem teljesít felénk időben. Ezen késedelmekért felelősséget nem tudunk vállalni. A szállításról a megadott telefonszámon fogjuk Önt értesíteni a kiszállítást megelőzően 4-7 nappal hamarabb, ilyenkor egy szállítási nappal kapcsolatos információt adunk, majd ezt követően a szállítás napján egy fél órával – órával előtte a szállító munkatársunk is jelzi az időintervallumot mikor ér az adott szállítási címre. Felhívnánk minden kedves ügyfelünk figyelmét, hogy ez az időpont csak tájékoztató jellegű, befolyásolhatja pl. időjárás, útviszonyok, baleset stb. A szállító munkatársaink a közlekedési viszonyoknak megfelelően haladnak. Ügyfeleinknek lehetősége van egyéni szállítást kérni, melynek plusz költsége 15.000 Ft - 85.000 Ft-ig terjedhet.

Tájékoztatjuk, hogy a megrendelt terméket 18. életévét betöltött személy veheti át. Rendelése folyamatáról, várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.

Tájékoztatjuk, hogy kivételes esetekben előfordulhat, hogy egy megrendelést vissza kell mondanunk, tekintettel arra, ha a gyártó a termék legyártását nem vállalja. Visszaigazolásra kizárólag azon a megrendelések kerülnek, amelyek kiszállítását vállaljuk és teljesíteni fogjuk

Csomagolás

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy ez a termék nincs becsomagolva. Amennyiben megrendeléskor előre jelzi számunkra, hogy becsomagolt állapotban szeretné átvenni bútorát, úgy a gyártó felé jelezni tudjuk kérését. 

A becsomagolás költsége elemenként 4.000 Ft – 8.000 Ft - ig is terjedhet. Ez egy általános terméksornál akár 25.000 - 65.000 Ft közötti értéket is elérheti. A csomagolás árát mindig a gyártó határozza meg termékenként, típusonként és a becsomagolás mértékének megfelelően. A kiszállítás során a kollégák szakszerűen és pontosan végzik feladataikat. A szállítás zárt teherautóval történik, a termékeket több pléd/pokróc segítségével védik a sérülésmentes szállításhoz. Kérjük, hogy átvételkor nézze át kollégánkkal a termék sérülésmentességét, amennyiben hibát talál a termékben, azt átvétel előtt jelezze.

Nem találja a kiszállított szekrényt: A jobb helykihasználás érdekében a nagyobb szekrényelemekbe a kisebb szekrényeket a gyártó bele helyezi. Ezért kérjük hogy nyissák ki a nagyobb elemek ajtajait mert abban mindig találnak elemeket vagy hiányzónak vélt alkatrészeket.

Mosogató tálca sérülés

A termék és így egyben a mosogató tálca kiszállítása kizárólag a vásárló lakásának kapujáig történik. Itt kollégáink bemutatják a mosogató tálcát amit a  vásárlónak meg kell tekinteni és azt amennyiben mindent rendben talált sértetlen állapotban azt átveszi.

Ezt az átvételi lapon írásával hitelesíti hogy mindent rendben talált és a mosogató tálcát átveszi.

Utólagosan nem tudjuk elfogadni horzsolás - karcolódások,  horpadás, benyomódás, juk a mosogató tálcán, kéznyom, kosz a tálcán. Nem tudjuk elfogadni azt hogy " meg sem néztem " opciót. A vásárló átvételkor felelősége a termék megvizsgálása és annak megfelelő állapotban átvétele.

Bizonyos gyártók mosogató tálcái fóliázott felülettel kerülnek értékesítésre.

A fólia lehúzása után a felület enyhén ragacsos, száraz szöszölős rongy törlésekor annak szálai rátapadhatnak, Ez nem hiba, ez a fóli alá felhordott tapadás elősígítő. Ennek eltávolításához használjon oldószeres tisztítót.

Szavatosságból elfogadható hibák : Anyaghiba, illesztésihiba, szifon műanyag öntési hibálya.

A mosogató tácák anyaga fémből vagy gránitból készülnek. Ezek az anyagok kemény, erős anyagok. Áruházunk nem felelős a mosogató tálca átvétele után keletkezett balesetek ( elvégta a kezem a mosogató tálca ) kártérítésére vagy kárenyhítésére. A vásárlónak felelőssége a beszállítás és a beszerelés alatt keletkezett sérülések elkerülése.

Szennyeződés, piszok a bútoron

Szeretnénk tájékoztatni vásárlóinkat hogy a bútorokon szállításkor kéznyomok, por, szövet por ( szösz ) kisebb-nagyobb maszatolás, gyártásból visszamaradt gép gumitalp nyom, gyártásból visszamaradt ragasztó nyom vagy folt előfordulhat. A ragasztó nyomok és foltok gyurmaként viselkednek az ajtófronton, elkenésük világos csíkot eredményez a bútorzaton. Ezek nem karcolódások, nem sérülések az alapanyagon. Ilyen esetben egy nedves mosószeres ronggyal vagy a gyártásból visszamaradt makacs szennyeződés oldószeres hígítóval (nitro) nagyon egyszerűen eltávolítható.

Rendeléssel járó fizetési kötelezettség

Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján  – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás,csomagolás szokásos költségét és a szállítási költséget (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.

Beszállítás költsége lakásba, illetve emeletre

Lakásba való beszállítás esetén merül fel plusz költség, az összeg bizonyos értékhatár fölött emelkedhet és változhat!

Webáruházunk ingyenes kiszállítási lehetőséget biztosít 55.000 Ft fölötti megrendelés esetén a megvásárolt termékekre.

Az ingyenes kiszállítás kizárólag, a megrendelésben feltüntetett cím kapujáig érvényes!

                              Lakásba beszállítási díj

    Összeg

 0-250.000.Ft

  250.000-     500.000.Ft

  500.000-  750.000.Ft 

  750.000- 1.000.000.Ft

 Földszint/lakás

  8.000.-

  16.000.-

  24.000.-

  32.000.-

   1.emelet

  10.000.-

  20.000.-

  30.000.-

  40.000.-

   2.emelet

  12.000.-

  24.000.-

  36.000.-

  48.000.-

   3.emelet

  14.000.-

  28.000.-

  42.000.-

  56.000.-

   4.emelet

  16.000.-

  32.000.-

  48.000.-

  64.000.-

   5.emelet

  18.000.-

  36.000.-

  54.000.-

  72.000.-

   6. emelet

  20.000.-

  40.000.-

  60.000.-

  80.000.-

   7. emelet

  22.000.-

  44.000.-

  66.000.-

  88.000.-

   8. emelet

  24.000.-

  48.000.-

  72.000.-

  96.000.-

   9. emelet

  26.000.-

  52.000.-

  78.000.-

  104.000.-

   10. emelet

  28.000.-

  56.000.-

  84.000.-

  112.000.-

1.000.000.- összeget meghaladó rendelés esetén a rendszer automatikusan generálja a beszállítási díjat.

Egyéni szállítás

Külön kérésre egyéni szállítást is vállalunk, melynek ára: 5.000.- 85.000.- Ft közé esik. Pontos egyeztetés telefonon keresztül történik! Dátumban megadott időpont esetén, a terméket mindenképp egyeztetés útján tudjuk kiszállítani! Telekocsis tranzit útvonalakkal szállítunk, ezáltal a meghatározott dátumtól számított egy héten belüli szállítást tudjuk biztosítani. Az egyéni kiszállítás plusz költséget von maga után, mely megyénkként és termék mennyiségétől függően változó az ország területén belül.

Budapest                                  25.000 Ft

Baranya                                    28.000 Ft

Bács-Kiskun                             28.000 Ft

Békés                                       24.000 Ft

Borsod-Abaúj-Zemplén           19.000 Ft

Csongrád-Csanád                    28.000 Ft

Fejér                                         30.000 Ft

Győr-Moson-Sopron                35.000 Ft

Hajdú-Bihar                             19.000 Ft

Heves                                       24.000 Ft

Jász-Nagykun-Szolnok            24.000 Ft

Komárom-Esztergom               30.000 Ft

Nógrád                                     28.000 Ft

Pest megye                              28.000 Ft

Somogy                                   30.000 Ft

Szabolcs-Szatmár-Bereg        15.000 Ft

Tolna                                        28.000 Ft

Vas                                          35.000 Ft

Veszprém                                30.000 Ft

Zala                                         35.000 Ft

Megrendelés módosítása, törlése

 TÖRÖLNI KÍVÁNT RENDELÉST CSAK E-MAILBEN TUDJUK FOGADNI!

A megrendelés módosítását csak gyártás előtt tudjuk elfogadni!

Ha a termék már gyártás alatt van, azt már módosítani nem tudjuk! A 250 000 Ft feletti megrendelés esetén az előleg bekérése kötelező. A vásárló ezzel hitelesíti és egyben érvényesíti komoly szándékát a megrendeléssel kapcsolatban. Amennyiben a nem megadott időn belül törli megrendelését a vásárló, úgy az előleg értéke felszámítható a törlésből eredendő kár enyhítésére.

A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás napja 00:00-72 óra).

A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTÖRTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra, ezért ennek módosítása már nem lehetséges.

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át a terméket, úgy a kiszállítás díjának megtérítését cégünk fogja követelni. Amennyiben a vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton hajtja be az összeget a vásárló részéről. Mivel a vásárlási cél leadásával az Ügyfél felelősséget vállal megrendelésére vonatkozóan!

Szállítási költségek

Az ingyenes szállítás minden esetben a kapuig történik.

Webáruházunk ingyenes kiszállítási lehetőséget biztosít 55.000 Ft fölötti megrendelés esetén a megvásárolt termék(ekre)re. Az ingyenes kiszállítás kizárólag, a megrendelésben feltüntetett cím kapujáig érvényes.

Visszautalás esetén a termék ára kerül visszautalásra! A szállítás vagy beszállítás költsége NEM!

Reklamáció

Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? – Mi a teendő? Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:

Készítsen fotót (4 – 5 db kép, közelebbi és távolabbi fotók) a hibás termékről, úgy, hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja meg nekünk e-mailben. Kollégáink 24 órán belül reagálnak email formájában. (kivéve hétvége)

Panasz: Nagyon fontos : Panaszát csak írásban nyújthatja be áruházunk felé, telefonon opcénul kollégáinkkal kiabáló ügyfelekkel nem állunk szóba. Kérjük ahhoz, hogy a megfelelő panaszkezelési eljárást lefolytathassuk és megismerjük a valós panasz okát vagy annak keletkezését, írja le számunkra panaszát és megfelelő távolságból készítsen éles képet a termékről. Nem tudjuk elfogadni a támadó jelleggel megfogalmazott, semmilyen információt nem tartalmazó, homályos, nagyon közeli képet küldött emailt. Ezekből nem tudunk rájönni a valós vélt problémára. A Fogyasztóvédelemmel általánosan fenyegetőző magatartás nem vezet megoldásra, és nem ezzel fog megoldódni a probléma.

Színek : Az Online vásárlások egyik legnehezebb és egyben legvitatottabb területe a termék és az alapanyag színe. Ha rátalálunk az adott bútorra akkor egy fotót látunk róla ami alapján megtetszik nekünk a kiválasztott bútor. De amikor azt megkapjuk és átvesszük akkor csalódottan látjuk, hogy nem az az árnyalat. Ebben nagyon sok tapasztalatot szereztünk évek alatt, hogy a bútorzat színe a lakásban válik megfelelővé és a kiválasztott képhez illeszkedik. Bár a megvilágítás típusának megfelelően továbbra is fennáll annak veszélye hogy eltérés mutatkozik az alap képhez képest. Ez egy természetes dolog, internetes áruházban a bemutatott képek a konyhabútort legszebb kinézetében feldíszítve mutatjuk be, a vásárló lakásfényeit nem tudjuk előre rávetíteni a konyha képére.

Szín eltérések az anyagon  A termék kiválasztásakor mindenképp tudni kell azt hogy egy alapanyag főként az ha fa vagy fautánzat, erezetmintával - göcsökkel rajzolat, színeltérésekkel hol sötétebb és hol világosabb területekből állnak. Ezek teszik ki összességében a konyhabútor mintázatának a színét. Az alapanyagok egymás mellé történő elhelyezése által a minta sorrend is változik, sőt nem is tudjuk garantálni és egyben biztosítani a színsorrend mindenkori meglétét. A termékeken található ajtófrontok vázszerkezetek ugyanabból az alapanyagból és színből vannak, de szálfutásuk nem biztosított.

Ha szín eltérést, illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben hívjon minket telefonon a további teendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a terméket vagy ne vegyék azt használatba, ne rögzítsék falra!

Termékcsere esetén a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat, gyártótól függően!

Áruhátunk a felmerülő garanciális esetekben a termékcsere vagy pótlásokat saját kiszállítással vagy futárszolgálat segítségével igyekszik megoldani a leghamarabbi időn belül. A kiszállítás alakalmával átadott termékeket, melynek vételárát a vásárló megfizette és a termék átvételét visszaigazoló elismervénye aláírta, a sofőr kollégák termék visszaszállításra már nem utasíthatják vásárlóink.

Munkalap görbesége

Tájékoztatjuk vásárlóinkat hogy a munkalapok hosszúságól és hőmérséklettől függően a munkalapok elhajolhatnak. Ennek oka a munkalap felső oldalát borító vastag rétegű dekor bevonat hőmérséklet hatására történő nyúlása vagy zsugorodása. A munkalap színe nem homogén szín hanem egy textúrázott színében eltérő mintázatú anyag. Az ilyen típusú anyagok egymás mellé helyezése után eltérést mutathat a mintázat és a színváltozatában is. Ez nem hiba ez a színváltozás jellemzője.

A munkalap színe beton színű, ami nem homogén szín hanem egy textúrázott színében eltérő mintázatú anyag. Az ilyen típusú anyagok egymás mellé helyezése után eltérést mutathat a mintázat és a színváltozás miatt. A bútorgyár kizárólag nekünk dolgozik ebből a színanyagból, másféle színnel összekeverni nem lehetséges.

Beszerelés

A termékek beszerelését mindig bízza szakemberre. A termékeken az ajtófrontot és a fiókelő beállítást nem tudja a gyártó előre, a helyszínnek megfelelően beállítani. Az elemeket külön üzemekben gyártják és készítik. A vásárlóinknál érkeznek meg egyszerre az elemek, amit a beszerelő szakembernek kell beállítani amikor a konyhabútort kompletten összeszerelte. Az ajtókat és a fiókelőket a szakember be tudja állítani.

14 Napos visszaküldési lehetőség

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos nem kereskedelmi tevékenységet folytat ( továbbiakban mint Végfelhasználó).

A 45/2014.(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Az elállást írásban kell áruházunknak elküldenie. Nem tudjuk elfogadni a telefonon szóban elejtett, vagy kimondott elállás érvényességét. Minden esetben csakis az írásban beküldött elállást tudjuk 14 napon belül elfogadni. Az elállás írásban történő fogadását emailban visszaigazoljuk, és innentől számított újabb 14 nap áll rendelkezésére az ügyfélnek a termék visszaszállítására. Összességében egy termék elállásának teljes lebonyolítása maximum 28 napig lehetséges. Ez nem munkanap, hanem a teljes napok száma, beleértve a hétvégéket is.

A 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem áll módunkban visszavenni terméket!

Elállás esetén a terméket sértetlen  külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes  állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaszállítani! A visszaszállítás időpontjáról és annak fogadási helyéről a webáruház fog időpontot adni. A spontán egyeztetés nélkül, tetszőleges időpontban érkező, ismeretlen szállítócéggel visszaszállított terméket nem áll módunkban fogadni (ismeretlen szállítócég = előre le nem egyeztetett szállítók).

Folyamat:

- Emailban jelzi a vásárló 14 napon belül az elállás tényét. (csak írásban fogadjuk el).

- Áruházunk fogadja és visszajelzi ennek érvényességét.

- Egyeztetés, termékről fényképet fogunk kérni, előzetes termékvizsgálat.

- Egyeztetés után időpontot, és helyszínt adunk a vásárlónak a visszaszállításra.

- A beérkezett termék átvizsgálása után az átvétele megtörténik.

- A termék árának visszautalásra 1-3 munkanapon belül megtörténik.

A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni.

Visszaküldési lehetőség nem terjed ki

A garancia nem terjed ki olyan külső okból eredő sérülésre, mint az ázás, árvíz, csőtörésből eredő elázás, természeti katasztrófák pl. tűz, egyéb mechanikai sérülések, vagy külső hatásra történt sérülés pl. törés, por, karcolás és a bútor nem rendeltetésszerű használatából kifolyólag keletkezett kár!

Nem gyakorolható garancia és reklamáció:

Nem vehető vissza az a termék, melyen az eredeti csomagolás oly módon megbontásra került, hogy az eredeti formájában nem állítható helyre, és a helyreállítást a vevő nem vállalja!

Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló rendeltetésszerűen használatba vette.

Nem vehető vissza az a termék, amelyet a vásárló kimosott, átsúrolt, kiöblített.

Nem vehető vissza az a termék, amely falra felfúrt, rögzített, ragasztott, összeszerelt.

Nem vehető vissza az a termék, amelyet festékkel leöntöttek, zsírkrétával megsértettek, lefestettek, rajz nyomok találhatóak rajta.

Jelentéktelen hiba – 1 mm-es szövet elcsúszás; 2 mm-es fiók elő él fóliájának megtörése -, esetén nem lehetséges a termék cserélése!

Garanciális igény benyújtása csak centiméteres (cm) eltérések esetén lehetséges!

Futárszolgálattal visszaküldött, nem becsomagolt – sérült termékek, hanyagságból vagy a futárszolgálat hibájából történő megrongálódás esetén a terméket nem vesszük vissza.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a termékek megvásárlása után a beszereléskor keletkezett kimaradt elemeket, illetve a bútorzatról leszerelt, már feleslegessé vált lapokat vagy alkatrészeket áruházunknak nem áll módjában visszavásárolni és annak értékét megtéríteni.

A 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem áll módunkban visszavenni terméket!

A kiszállításkor lehetőséget biztosítunk a vásárlóinknak a terméket megvizsgálni. Az átvétel után a 14 napos terméktől való elállás esetén a termék visszaszállítása a vásárló feladata. Cégünk mozgóbolt jelleggel ingyenesen kiszállítja a helyszínre a terméket, majd bemutatja azt vásárlóinknak, ahol a vásárló átvétel előtt le tudta ellenőrizni a termék minőségét és annak mennyiségét, színét darabszámát.

A Fogyasztóvédelmi Hatóságok által ellenőrzött kiszállítási folyamat része a vásárlónak bemutatott és átadásra került kiszállított terméket az ügyfélnek át kell vennie kollégáinktól. Az átvételről, hogy megfelelőnek tartotta a terméket írásban nyilatkozott az átvételi lap aláírásával. Utólagosan történő magyarázkodást nem tudunk elfogadni ”hogy meg sem néztem a terméket”, nekem ez nem kell vigyék el innen.

Áruházunk biztosítja a lehetőséget a termék megvizsgálására és átvételére, annak elhanyagolása nem áruházunk felelőssége.

Aláírásával elismeri az átvételi adatlapon hogy a terméket megfelelő volt számára és meggyőződött annak állapotáról és minőségéről. Az esetleges vitás kérdésekben vagy értelmezhetetlen helyzetben kérjük hívják irodánkat - mindig irodánk tud csak segíteni, sofőr kollégáink az iroda által küldött feladatot teljesítik, információval nem tudnak szolgálni a megrendeléssel kapcsolatban. Az átvétel után keletkezett sérülésekért áruházunk felelőssége nem terjed ki.

Átvételt követően a terméket visszaszállítani az Ügyfél köteles, saját költségén. Szállító kollégáink visszaszállításra nem kötelezhetők!

Megrendelés lemondása Webáruház részéről

A leadott megrendeléseket a Domusz.hu munkatársainak módjában áll lemondani, a megrendelő elérhetetlensége vagy a megrendelt termék készlethiánya, megszűnésé esetén, erőszakos viselkedés vagy olyan kérések esetén amikor a webáruház ezen kéréseket teljesíteni nem tudja.

Ha a termék nem elérhető készleten, a rendelés automatikusan törlődik. Erről tájékoztatás küldünk minden megrendelőnk számára.

Nem megfelelő adatok kitöltése, elérhetetlen e-mail cím vagy telefonszám esetén a webáruház kollégái elállhatnak a megrendelés teljesítésétől. Kérjük, minden esetben adjon meg valós adatokat! Nem valós adatok megadása és abból fakadó félreértés vagy kellemetlenség miatt cégünk nem vállal felelősséget. Az ügyfél felelőssége, hogy a valóságnak hiteles adatokat adjon meg a szállítási és számlázási adatokkal kapcsolatban!

Az egyedileg gyártott termékek legyártás alatt lévő időszakban nem mondható vissza! (ez a megrendelés visszaigazolásától azonnal él hisz rögtön küldjük a bútorgyárnak a  megrendelést )

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

ÁSZF árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

 Az ÁSZF közzététele:

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során, felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhat. Jelen ÁSZF 2025. Május 01. napjától határozatlan ideig hatályos.

Az ÁSZF hatálya:

A www.domusz.hu Webáruház fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Eladó Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.domusz.hu  ÁSZF-ei mindaddig hatályban maradnak, amíg az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat a www.domusz.hu biztosítja.

Az ÁSZF nyelv használata:

Az ÁSZF és a webáruházban található tartalmak kizárólag magyar nyelven olvasható és értelmezhető. Áruházunk munkatársai is kizárólag Magyar nyelven tudnak ajánlatot, megrendelést, telefonon vagy chat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv Magyar nyelven történik. Kérjük azokat a vásárlókat, akik nem beszélik a Magyar nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez aki cégünkkel meg tudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi áruházunkban leírt tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást biztosítani az ilyen esetekre!

Árajánlat kérésének menete

Áruházunkban található termékek fix összeállítású termékek, aminek árait a beszállítóink biztosítják.

Áruházunk egyedi termékek vagy helyisége komplex tervezésével nem foglalkozik.

 

2025. Március 01.

Tiszalök